kue azfar blog

"When I was a kid, I didn't have a laptop, iPod, Blackberry, PS3 or iPad. I played outside with friends, bruised my knees, made up stories and played hide and seek. I ate what my mom/ caretaker made. I would think twice before I said "no" to my parents. Life wasn't hard, it was good and I survived. Kids these days are spoiled. Re-post this if you appreciate the way you were raised. I think we were happier kids"

Followers

Pages

Thank You sudi Baca BLog KUE AZFAR.BLOGSPOT.COM,SiLa Baca LaGi..Thank YoU!

Saya Nak Doodle FizgraphicDotCom

SAYA MAHU DOODLES FIZGRAPHIC

KERANA


1)Doodles Fizgraphic mempunyai rekaan daya tarikan yang tersendiri berbanding dengan doodles orang lain
           2)Doodles Fizgraphiz sangat gempak
           3)Warna Doodles Fizgraphiz sangat sesuai merupakan warna Biru ..my favourite..
            4)Doodles Fizgraphic sangat stylish lebih-lebih lagi Doodles berambut Korea 
             5)Sangat sesuai diletak di atas Header,sidebar dan dalam post...


 Tagged dekat:sis nasha
                             sis snar
                               sis aen

Hope sangat dapat hadiah....hmmm TARIKH TUTUP SEBELUM 19 NOVEMBER 2011
http://www.emocutez.com
JOIN! JOIN!

                                        

0 apa2 aje!:

Post a Comment

Jangan lupa comment yek if korang sudi..
satu pun jadlah!
thank you!